Skip to main content

Yhteistyömme | Lysol & Hilton

Yhteistyömme | Lysol & Hilton

Hilton CleanStay asettaa uuden standardin puhtaudelle kesän matkailukautta varten

Uusi ohjelma yhteistyössä Lysol-Dettolin valmistajan RB:n kanssa alkaa 15. kesäkuuta

 

McLean, Va. – 11.6.2020 – Hilton käynnistää ensi viikolla maailmanlaajuisen ohjelman, jonka tarkoituksena määrittää Hiltonin toimipaikkoihin kattava puhtaus- ja desinfiointistandardi. Yhteistyössä Lysolin ja Dettolin valmistajan RB:n sekä Mayo Clinicin kanssa laadittu Hilton CleanStay sisältää uusia käytäntöjä, joiden ansiosta Hiltonin vieraat voivat nauttia entistä puhtaammasta ja turvallisemmasta vierailusta jo tänä kesänä.

 

Hilton ja RB ovat laajentaneet kumppanuutensa koskemaan hotelleita maailmanlaajuisesti. RB:n luotettava tuoteperhe tulee käyttöön useilla markkinoilla eri puolilla maailmaa. 

 

”Yli vuosisadan ajan meidän tärkeimpänä prioriteettinamme on ollut vieraidemme ja henkilökuntamme turvallisuus. Hotelli- ja ravintola-ala kehittyy vastatakseen asiakkaidensa muuttuviin odotuksiin. Koronaviruspandemian herättämien tarpeiden siivittämänä Hilton CleanStay on tuorein esimerkki siitä, että olemme sitoutuneet tarjoamaan mielenrauhaa, jotta vieraamme voivat matkustaa vapaasti ja henkilökuntamme tehdä työtä turvallisesti”, sanoo Hiltonin toimitusjohtaja Chris Nassetta. 

 

”Vaikka toimintamme saattaa lyhyellä aikavälillä näyttää erilaiselta, odotamme ympäri maailmaa innokkaina, että voimme toivottaa vieraamme taas tervetulleiksi ja luoda niitä unohtumattomia kokemuksia, joita he ovat tulleet Hiltonista hakemaan.”

 

Hiltonin asiakkaat voivat odottaa muutoksia tietyissä hotelleissa eri puolilla maailmaa seuraavalta viikolta alkaen, kun Hilton CleanStay otetaan käyttöön Hiltonin 18 brändissä heinäkuun puolessavälissä.

 

Hilton CleanStay sisäänkirjautumisesta uloskirjautumiseen

 

  • Verkkosivulla: Ennen matkalle lähtöä asiakkaat löytävät uuden etusivun osoitteessa Hilton.com/cleanstay, jossa kerrotaan, mitä he voivat vierailultaan odottaa. Lisäksi päivitämme kiinteistöjen verkkosivuja, joilta käy ilmi, että uudistetut siivousohjeet ja -käytännöt on otettu käyttöön.
     
  • Aula: Vieraat, jotka toivovat kontaktitonta sisäänkirjautumista, voivat valita sopivan huoneen, avata oven digitaalisella avaimella ja kirjautua ulos mobiililaitteella ilmaisen Hilton Honors -mobiilisovelluksen avulla. Tämä vaihtoehto on saatavilla yli 4700 Hilton-kohteessa ympäri maailmaa niille asiakkaille, jotka tekevät varauksen Honors-sovelluksen tai Hilton.comin kautta. Niiden asiakkaiden kohdalla, jotka haluavat perinteisen sisäänkirjautumisen, noudatetaan turvavälejä. Asiakkaiden kulkua ohjataan sisään- ja uloskirjautumisessa turvallisesti.

  • Hotellihuone: Ensimmäinen kontakti hotellihuoneeseen on Hilton CleanStay -tunnuksella varustettu huoneen sinetti, joka on kiinnitetty oveen perusteellisen siivouksen jälkeen. Desinfiointiin on kiinnitetty erityistä huomiota etenkin paljon kosketeltavien kohteiden, kuten valokatkaisimien, ovenkahvojen, kaukosäätimien ja termostaattien kohdalla. Irtotavarat, kuten kynät ja paperit, on poistettu. Jokaisessa huoneessa on asiakkaiden käyttöön tarkoitettuja desinfiointipyyhkeitä.

  • Huonesiivous: Huoneet siivotaan perusteellisesti ja desinfioidaan jokaisen asiakkaan jälkeen. Huonesiivouspalvelut toteutetaan asiakkaan toiveen perusteella, koska osa vieraista ei välttämättä halua henkilökunnan käyvän huoneessaan. Lisätoiveet, esim. ylimääräiset lakanat tai hygieniatarvikkeet, ovat saatavilla pyynnöstä, ja ne toimitetaan suojapakkauksessa huoneen ovelle.

  • Yleiset tilat: Yleisten tilojen siivousta tehostetaan. Esimerkiksi kuntosalit saatetaan sulkea useita kertoja päivässä siivouksen ajaksi. Laitteet säädetään ja sijoitetaan niin, että turvavälien pitäminen onnistuu. Kuntosalilla kerrallaan oleskelevien asiakkaiden määrää saatetaan rajoittaa. Uima-allas ja sitä ympäröivät alueet siivotaan useita kertoja päivässä, ja myös uima-altaalla noudatetaan turvavälejä. Hotellin sisäänkäyntien luona ja sen vilkkaimmilla alueilla on saatavilla käsiendesinfiointiainetta ja desinfiointipyyhkeitä.

  • Ruoka ja juoma: Hotellin ravintoloissa pöydät ja tuolit sijoitellaan niin, että turvavälien pitäminen on mahdollista. Vieraat voivat halutessaan pyytää kertakäyttöisiä ja biohajoavia astioita ja ruokailuvälineitä. Aamupalalla on erilaisia vaihtoehtoja, kuten mukaan otettava aamupala, lautaselle valmiiksi tehdyt ja peitetyt annokset, à la carte sekä avustettu palvelu. Niissä hotelleissa, joissa on huonepalvelu, käytetään kontaktitonta tuontia, jolloin tilaukset ja kertakäyttöiset astiat jätetään huoneen oven taakse.

  • Kokoukset ja tapahtumat: Tuleva Hiltonin EventReady with CleanStay -ohjelma asettaa uuden standardin Hiltonissa järjestettäville kokouksille ja tapahtumille. Tämä ohjelma tarjoaa puhtautta, joustavuutta, turvallisuutta ja sosiaalisesti vastuullisia ratkaisuja, sekä tietenkin hyvää ruokaa ja juomaa, uusinta teknologiaa ja kestävän kehityksen mukaisia käytäntöjä. Keskitymme turvallisuuteen ja hyvinvointiin. Koko tapahtumakokemuksen tukena suunnittelusta toteutuksen on aina Hiltonin tunnettu vieraanvaraisuus ja henkilökunnan herkällä korvalla toteuttama palvelu. 

 

Kumppanuuden julkistamisen jälkeen RB ja Hilton ovat tehneet yhteistyötä Hilton CleanStayn ottamiseksi käyttöön ympäri maailmaa. Yhdysvalloissa ja Kanadassa Hilton CleanStay toteutetaan Lysol-tuotteilla, ja ohjelman nimenä on Hilton CleanStay with Lysol protection. Lysol ja Dettol tulevat olemaan näkyvimpiä tuotteita maissa, joissa Hiltonilla on kohteita, mutta käytössä tulee olemaan muitakin RB-brändejä, esim. Sagrotan Saksassa ja Napisan Italiassa. 

 

RB:n tieteellinen osaaminen on huippuluokkaa, ja yhtiön tuotteiden käyttäminen osoittaa asiakkaille, että hotelliyöpyminen on turvallista. American Journal of Infection Control -julkaisussa esiteltyjen uusien tulosten mukaan Dettolin ja Lysolin aktiiviset ainesosat katkaisevat tehokkaasti COVID-19:n tarttumisketjun. 

 

”Ihmisten suojeleminen sairauksilta on keskeinen osa RB:n toimintaa ja maailmanlaajuista mikrobintorjuntaportfoliotamme”, kertoo RB:n Pohjois-Amerikan hygienia- ja kotitaloustuotteista vastaava johtaja Rahul Kadyan. ”Brändimme rakentuu luottamukselle, tieteelliselle tehokkuudelle ja halulle valistaa kuluttajia ympäri maailman, jotta he voivat katkaista tartuntaketjun. Tämä on RB:n kannalta täydellinen yhteistyö. RB:llä on mahdollisuus auttaa Hiltonia saavuttamaan korkeat hygieniastandardit ja antaa Hiltonin asiakkaille luottamusta nauttia Hilton-kokemuksesta.”

 

Hilton CleanStayn kehittämisen yhteydessä Mayo Clinic on tarjonnut lääketieteellistä osaamistaan ja neuvonut Hiltonia koulutusmenetelmien ja siivousohjeiden luomisessa sekä laadunvarmistuksessa. Tämän lisäksi Mayo Clinic on tarjonnut neuvoja lääketieteen uusista tekniikoista ja metodeista, jotka voivat olla hyödyksi Hilton-hotellien puhtaus- ja desinfiointiohjelmissa. 

 

”Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuus on keskeisintä, kun avaamme uudelleen liiketoimintaa ja vapaa-ajan harrastuksia ympäri maailmaa”, kertoo Mayo Clinicin tartuntatautiasiantuntijana toimiva lääketieteen tohtori Stacey Rizza. ”Meistä on hienoa, että voimme tarjota Mayo Clinicin asiantuntemusta ja tietotaitoa koronaviruksen torjumiseksi kansallisella tasolla ja maailmanlaajuisesti. On suuri kunnia tehdä yhteistyötä Hiltonin henkilökunnan kanssa ja neuvoa heitä ohjelman toimintaohjeiden ja koulutuksen luomisessa.

 

Hilton CleanStay -ohjelman tunnukset ovat heti vastassa asiakkaiden saapuessa hotelliin ja seuraavat mukana joka vaiheessa varmistaen vieraiden ja henkilökunnan turvallisuuden – kuitenkaan tinkimättä Hiltonin tunnetusta vieraanvaraisuudesta. 

 

Henkilökunnan koulutus on tärkeä osa Hiltonin uusia puhtaus- ja desinfiointistandardeja. Koulutus on suunniteltu niin, että kaikki henkilökunnan jäsenet ovat kaikissa työvaiheissaan tietoisia siitä, miten he parhaiten huolehtivat sekä itsensä että muiden turvallisuudesta. Hotellivierailun aikana vieraat saattavat kohdata luovia tapoja toivottaa vieraat tervetulleeksi ja luoda vieraanvaraista ilmapiiriä, vaikka henkilökunta onkin pukeutunut suovarausteisiin ja noudattaa turvaetäisyyssääntöjä. 


Tietoa Hiltonista
 

Hilton (NYSE: HLT) kuuluu suurimpiin maailmanlaajuisiin hotelli- ja ravintola-alan toimijoihin. Sen portfolioon kuuluu 18 maailmanluokan brändiä, jotka koostuvat yli 6100 kohteesta, joissa on yli 977 000 huonetta 118 maassa. Hilton on omistautunut tavoitteelleen olla vieraanvaraisin toimija alalla koko maailmassa. Hiltonin hotelleissa on yhtiön sadan toimintavuoden aikana vieraillut yli kolme miljardia vierasta, se sai kärkisijan Maailman parhaat työpaikat -listalla vuonna 2019, ja myös vuonna 2019 yhtiö nimettiin Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksissä toimialansa maailmanlaajuiseksi huipuksi. Hilton Honors -kanta-asiakasohjelmaan kuuluu yli 106 miljoonaa jäsentä, jotka voivat ansaita pisteitä hotelliyöpymistä tekemällä varauksensa suoraan Hiltoniin ja saada kokemuksia, joita ei voi rahalla ostaa. Lisäksi he saavat lukuisia välittömiä etuja, kuten digitaalinen sisäänkirjautuminen ja huoneen valinta, digitaalinen avain ja yhdistetyt huoneet. Lisätietoja saat osoitteesta newsroom.hilton.com. Seuraa Hiltonia myös Facebookissa, Twitterissä, LinkedInissä, Instagramissa ja YouTubessa.

Tietoja RB:stä

RB:tä* ohjaa tavoite suojella, parantaa ja hoivata sekä tavoite tehdä maailmasta puhtaampi ja terveempi. Teemme jatkuvasti töitä , jotta laadukas hygienia, hyvinvointi ja ravitsemus olisivat kaikkien saatavilla oleva oikeus – ei etuoikeus. RB:llä on valikoima laaja valikoimatuotemerkkejä, joihin kotitaloudet luottavat yli 190 maassa. Näihin kuuluvat muun muassa Enfamil, Nutramigen, Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Woolite, Air Wick ja monia muita. Maailmassa ostetaan päivittäin 20 miljoonaa RB:n tuotetta. 

 

RB:n elämäntehtävänä on asettaa asiakkaat ja ihmiset etusijalle, löytää uusia mahdollisuuksia, tavoitella erinomaisuutta kaikessa ja rakentaa jaettua onnistumista yhteistyökumppaniemme kanssa sekä pyrkiä toimimaan aina oikein – tämä pyrkimys ohjaa yli 40 000 lahjakkaasta työntekijästä koostuvan monimuotoisen henkilöstömme työtä ympäri maailman. Lisätietoja: www.rb.com

 

*RB on Reckitt Benckinser -konsernin toiminimi

 

Tietoa Mayo Clinicista

Mayo Clinic on voittoa tavoittelematon yksikkö, joka keskittyy kliinisen hoidon kehittämiseen, koulutukseen ja tutkimukseen sekä tarjoaa myötätuntoa, ammattitaitoa ja vastauksia kaikille parantamisen tarpeessa oleville. Tuoreimpia uutisia Mayo Clinicista ja tietoa sen toiminnasta löydät Mayo Clinicin verkkosivuilta (ks. Mayo Clinic News Network ja An Inside Look at Mayo Clinic).